reede, 1. mai 2015

30.04 ja 01.05

Ohjahh, kuu vahetus...

Nägin facebookis, et kodumaal peeti väga kõvad peod maha. Aga ka siin, kohalikel on vaba päev täna, ehk siis pikk nädalavahetus. Ja seda oli näha ka.
Aga alustame siis eilsest päevast. Kõigepealt pean mainima, et puhkus on ikka meeletult lahe ja olla terve päeva oma aja peremees, seda tunnet pole kaua tundnud. Pole ühtegi kohustust ega probleemi. Tegelt ikka on küll probleeme...
Suurim probleem on see, et jõuaks ikka piisavalt jumet peale saada, ennem kui koju jõuame. Teine probleem- mida ma siis täna teen :-)  tegelikult siin tegevust küllaga. Käin kordamööda meres ja basseinis ujumas. Mõnnnnnna :-)
Aga eilne päev oli rahulik, ärkasime päris hilja, kuskil pool kümme. Ja siis vedisime sööma. Peale seda päikse kätte. Ega siin tegelikult ei saa terve päeva pleesitada. Ma saan olla maksimum tund aega päikse all ja siis juba vägaväga punane. Aga meil siin teisigi Eestlasi, kellega lobiseda ja kaarte mängida ja muud põnevat. Ja kell kuus hakkab mängima restoranis elav muusika, see on üks igavesti toree asi. Saame selle lauljaga päris hästi läbi ja oleme juba päris palju juttu rääkinud. Vinge tegelane :-)

Aga täna... Täna ärkasin natukene varem kui eile, kuna emps tahtis linna minna. Siit lähevad tasuta hotellist bussid lähimasse linna. Ja bussid lähevad kell 9.00 ja 12.30 tagasi tuleb ainult kell 13.00. Niisiis ärekasime umbes kaheksa, käisime ajasime kõhud täis ja siis läkski mams linna rändama. Mina läksin basseini äärde, võtsin päikest ja käisin ujumas. Paljupalju kordi, sest seda ma siin teengi enamasti, ujun :-)
Arvasin, et ei suuda poole tunniga ennast punaseks päevitada, aga kui aru sain, et liig on oli juba natukene hilja. Ehk siis, ma olen täna väga punane. Ja ainult poolest tunnist piisas. Peale lõunat soigusid oma tubadest välja ka vandersellid. Grupp eestlasi- jube lahedads ja nendega saab nalja ka parajalt. Tegime päevaplaane. Otsustasime minna linna, et vaadata mis seal toimumas on. Kell pool kolm astusime hotelli alalt välja ja hakkasime taksot püüdma. Õnneks turvamehed välisväravas orgunnivad selle ise ära. Sõitsime kohaliku taksoga. Ehk siis vana maastur, millel puur kastis, kus istmed kahel pool. Vinge sõit.
Teepeale jäi meil üks rand, mis on vabadel päevadel siinsete inimeste üks lemmikutest kohtadest. Masinaid seisis teeääres palju.. Tegelt oli isegi päris hull ummik seal.
Nagu eelnevalt mainisin, siis oli enamus Taidel vaba päev.
Inimesed siinkandis ei uju ujukatega.. Väga imelik vaadata, aga selline tunne, et nii nagu randa tuldi, nii ka ujutakse- särgid seljas ja püksid jalas. Muidugi pean ma ka järjekordelt ära mainima Taide autohulluse. Peaaegu iga masin mis rannas oli, oli maastur. Oli madalaid ja oli kõrgeid, aga üks uhkem kui teine. Eriti kõval tasemel oli neil helisüsteemid, ulmeeeee...ja neid masinaid ranna ääres oli ka ikka meeletu kogus.

Bussid :-) see on eriti huvitav teema, nägime hordides busse, mis olid michelini mehikestega üleni ära ehitud ja muusika samamoodi meeletu sees, nagu diskobussid. Ummikus seistes nägin isegi ühte bussi mille vedrustus mängis muusika rütmis kaasa. Nagu Ameerika filmides need gängstade autod :-). Täitsa müstika ikka. Aga kunagi jõudsime linna ka. Jalutasime seal, vaatasime mis toimub ja otsisime kohta kus süüa, kuna meid oli kokku seitse, siis otsisime natukene suuremat kohta, et saaksime ikka üheskoos ümber laua istuda. Leidsime ühe koha. Laud oli nonii räpane ja üldse see koht oli väga kahtlane. Seal ei julenud süüa ja otrsisime edasi. Lõpuks jõudsime normaalsesse kohta, valisime toidud välja ja läks söömaks. Kohalik toit on kohati ikka väga vürtsine. Tegelikult mitte just toit aga mõni lehekene toidus sees. Ehk siis väga hoolikalt tuileb vaadata mida suhu pistad. Söök söödud hakkasime tagasi linna liikuma.sõit 15 km per kärss umbes üks euro. Pole üldse paha. Aga takso oli samasugune, kus istusime kuudis pinkidel. Tagasitulles oli taksojuht ikka eriline liiklushuligaan. Niipalju kui ma nägin ta armatuuri, siis tal spidomeeter oli miilides, aga seier, mis kiirust peaks näitama, puudus. Õnneks suht pisike tee ja ta väga kihutada ei saanud.

Jõudsin tagasi tuppa ja siis läksin empsiga sööma. Tegelikult mina ei söönud, aga olin talle meeleldi seltsiks, kuna seal elav muusika. Täna oli rahvast rohkem, kui muidu. Oli ka väikseid lapsi, kes laulda said kui tahtsid. Kutsuti mind ka laulule. Võtsin kidra kätte ja tegin ka kaks lugu. Väga huvitav kogemus oli :-) . ahjaa lauljaga tegin ühe tantsu kaa :-).
Ehk siis. Oli ülimalt tore päev, kahjuks on jõudnud kätte peaaegu öö. Niiet mina pistan pillid koti ja varsti magama. Ei tea veel kuidas see õnnestub, kuna rind on ikka väga punane :-)  aga eks ma proovin. Saadan soojad tervitused kodustele ja üsna varsti juba näeme.
Kui nüüd päris aus veel olla, siis koduseid ja sõpru igatsen meeletult, aga ei igatse üldse kodumaad. Siin ilmad nii võrratud, et ei tahagi kohe ära minna. Tõesti ülimalt vinge elamus siin.