laupäev, 25. aprill 2015

25.04

Helloooo :-)

Nii hea tuju kohe :-)
Aga ma siis alustan kuskilt siis. Esiteks ütlen kohe ära, et kirjutan blogi tahvlist ja kui hoog sees siis ei ole aega kirjavigu parandada, aga saate aru küll millest ma räägin niiet pole hullu ma arvan. Ma lihtsalt naeratan, nii Tais tehakse kui miski valesti :-)

Tänane päev... Ma ei teinudki täna pahandust, tegelikult ma tahtsin ujuma minna ennem seda kui ametlikult basseinis lubatud ujuda, aga uni oli nii magus. Niiet pahandused jäid seekord ära. Aga.

Ärkasime hommikul kell kuus panime kodinad kokku ja kobisime sööma, söök nagu ikka, väga hea, tullakse tuuakse ilusti kohvi ka nii palju kui tahtmist on. Edasi võtsime kodinad ja suundusime bussi, täna oli eriti tihe ja lahe päev.
Esimene külastuskoht- koht kus tehakse absoluutselt kõike kookosest, mida vähegi teha annab :-). Pikalt ei peatunud aga saime mõned vinged asjad, mida kodustele tuua.

Järgmine peatus-paaditurg. See vajab natukene rohkem kirjutamist :-)
Igatahes , on siin selline kohalik veneetsia, kus 8 inimest paadis ja siis kohalikud ralliässad kimavad nendega mööda kitsaid kanaleid kuni jõutakse turgu. See sõit oli meeletult lahe, pikk peenike paat, nagu kanuu, aga madala põhjaga. Aegajalt tahtis kummuli mina, kuna eesolev paat tekitas suured lained ja kanal kitsas, siis lõi vee korralikult lainesse. Mamps sai ükskord isegi veidi märjaks. Aga õnneks siin kliima nii niiske, et sedssa ei pane tähelegi väga. Aga kogemus oli väga lahe. Aa ja poole sõidu peal jäime seisma, vana naisterahvas kaldal pani ämbrisse kütust ja valati paaki. Väga prosta värk oli:-) muuseas mootoriteks olid neil kõigil paatidel auto mootorid, mille käigukasti otsa pandud pikk toru, kus otsas sõukruvi.

Paadiga randudes ootas meid ees turg, selline üsna pisike. Mitte nagu toiduturg, aga turg kus igast muud nänni, ehk siis turistidele :-) me teadsime, et jõuame varsti suuremale turule, niiet seal niisama tuiasime. Ja siis jõudsime õigele turule, suur ja lai ja hullumeelne kui pealetükkivad need tädikesed olla võivad, tulevad oma vietnami salvi näkku hõõruma, neid tuli väga kurjalt eemale peletada. Aga oli ka normaalseid ttegelasi, nende juurest ostsime ka mõned esemed. Mis mulle eriti meeldis, oli kauplemine. Ulmeline, kuidas 850 bahti maksev asi on võimalik ühe lausega muuta 400 bahtiseks. Aga nii siin käibki :-). Kaubelda oli hullult lahe ikka, eriti kui tead, et nad proovivadki sind lihtsalt koorida ja sinu kohus ongi kaubelda :-)
Peale turgu läksime sööma oma lõunat, see oli selline jõel ujuv alus, kus asus restoran. Süüa võis nii palju kui hing ihaldas ja valik oli ka üpris lai. Ja söögikord inimesele maksis ainult 200 bahti, ehk siis alla kuue euro. Ilmselgelt ma maitsesin igat asja kolm korda aga ma suure söömaga ka :-)  selle raha eest väöga väärt kogemus.
Seal samas söögikoha juures oli üks vana sild, väga pikk sild. Ja sillal jooksis raudtee. Sellest ma räägin natukene pikemalt.
Sellest sillast üle jooksvat reaudteed nimetatakse surma raudteeks. Põhjus väga lihtne, seda silda ehitasid sõjavangid ja seal sai nneid väga palju surma, kuskil 90 000 kui ma ei eksi. Aga mis tänapäeval selle silla eriliseks teeb, on see, et sealt sõidavad rongid, küll väga aeglaselt, aga siis inimesed saavad lihtsalt silla ääres seista ja lasevad rongi mööda. Me kahjuks seda ei saanud näha. Peale seda käisime muuseumis, kus räägiti veel sillast ja sõjast. Informatiivne... Aga siis saime hotelli ära,
Hotellist- vingevingevinge :-). Küll hotellituba ise pole just kõige uhkem ja uuem, siis see mis nende majakeste vahel on, see on meeletu, veekogud, ojakesed, tiigid, kalad, basseinid, saunad jnejnejne, pole siin väga palju pilte teinud, mida teiega jagada, kuna endal selle avastamisega läks juba nii kaua aega ja kuna tihedalt loodust siin vvahel, siis pilt midagi väga ei näitaks, aga ma panen siia kodulehe, kes tahab saab vaadata. Ja päriselt selline koht ongi, ulmeliselt ilus.
Käisin ujusin basseinis päris pikalt, siis läksime õhtust sööma, söök nagu ikka, hea ja palju, aga restoranis oli täna ka elav muusika, üks neiu ja meesterahvas laulsid, mulle täiega meeldisid, pärast istusime veel ja kuulasime neid, tore õhtu oli.

Homme hommikul jälle kodinad kokku ja uude kohta. Kui ma ei eksi siis homme peaksime ööbima 5 tärni hotellis. Siiani kõik neljased.
www.felixriverkwai.co.th
Toredat nädalavahetuse jätku teile jja minu kell ütleb, et peaksin varsti magama minema . :-) tsau

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar