teisipäev, 28. aprill 2015

28.04

Heihei.

Järjekordne päev õhtusse jõudnud ja homsest hakkab siis puhkus. Ehk siis homme hommikul sõidame randa.

Tänane päev oli meeletult palav ja päike paistis lagipähe. Päevitasin endale jälle ühe särgi selga :-)  aga hommik algas nagu ikka, söögiga. Väga meeldiv. Peale seda bussile ja siis tegime väikse sõidu ja jõudsime sihtkohta. Kohaks täna Bangkoki Grand Palace. Väga uhke ja vinge koht. Mids kõike me seal ei näinud. Suurim vaatamisväärsus on seal muidu buddha kuju, mis on 24 karaadi ja kaalub 5.5 tonni. Ehk siis pisike kuju ja läbinisti kullast. Jutuks niipalju, et kolm aastat tagasi oli see tavaline kuju, kaetud tsemendtsemendi või krohviga. Kuju tõstmisel see kukkus ja voilaa, ilmnes, et kuju oli seguga üle tehtud kunagi, et sõja ajal seda ära ei viidaks:-)  töötas.
Mis mulle kõige enam meeldis, oli see, kuidas kõik need majad on valmis nikerdatud. Üleni kuldset tooni maja, kaetud Itaalia kullavärvi klaasiga. Iga tükk umbes 1x1 cm. Ulmeeeee :-) aga tegelikult seal neid nikerdusi ja muid hullumeelsusi nii meeletult, et ei jõua äras imestada. Eks pildid natukene räägivad minu eest ka. Sai seal suhteliselt ksus ringi tuiatud ja vaadatud. Vaatamist oli tõesti meeletult ja plats ise ka ulmeliselt suur. NNagu mainisin, siis päike paistis eriti eredalt ja suurem osa ajasajast läks kaotsi varjus istudes.

Järgmine sihtkoht shopping tuur :-)  käisime kohas, mis oli nagu kaubamaja, ehk siis mcdonalds ja muud tuntud brändid, aga meeletult palju oli ka traditsioonilist turuosa. Aga õnneks hoones sees ja õhk oli jahe. Sai ikka väga palju asju vaadeldud seal ja otsitud ja kaubeldud ja natukene ka ostetud. No nüüd peaks olems küll kõik kohustuslikud meened olemas. Tegelikult need turud on meeletult lahedad. Väga värvikirevad ja üleüldse väöga huvitavat toodangut täis.vaatasime seal ringi umbes 2.5 tundi. Ja üllatav oli see, et aeg lendas väga kiirelt.
Jõudsime tagasi hotelli. Sõime natukene ja siis läksin ujuma. No ulmeeee. Selline peabki elu olema. Jõuad koju ja lähed ujuma :-)

Ja nüüd kõige tähtsam osa päevast. Õhtusöök. See tähistas selle nädala lõppu. Kuna homsest mõned koju, mõned edasi puhkama, siis oli jah erilisem söök kui tavaliselt. Mõnus paadike sõitis veepeal, ja sööki ainult voolas lauale. Vahepeal oli raske järge pidada mida toodi ja mida ma juba sõin. Aga oli igasuguseid mereande. Kalu, mingid karbid ja mingi krabi vms :-) .  aga toidud olid ülimalt maitsvad ja polnud üleliia teravad ka.
oeh pikk päev ja rohkem ei tahagi detailidesse laskuda. Lähen magama ära. Eks homme jälle siis . tsauu :-)