reede, 24. aprill 2015

24.04

Teine päev Tais.

Ärkasime täna kell pool seitse, käisime söömas. Söök oli ülihea, ala rootsilaud. Ma ajasin kõhu eriti täis, aga see oli pigem hea, sest energiat, mida sellest toidust ammutatud sai läks kindlasti vaja.
Kell kaheksa istusime bussi, et minna ringreisile, vaatama linna ja siinseid vaatamisväärsusi.
Esimese asjana läksime turule...... Suur turg oli ja kõik lõhnad olid segamini, aga sellest veidi hiljem. Igatahes, eesotsas olid puuviljad mida proovisime ja mida meile tutvustati, väga maitsvad ja mahlased olid. Peale natukest kuulamist sai mul villand ja läksin turule ringi kolama, ja nüüd lugu lõhnadest . seal oli kõike, kala, liha kohalikud maiused, kohalikud toidud jne ja see kõik kokku haises täitsa nagu kusi ja muuseas väga tugevalõhnaline :-)
Ma olen telekast näinud, et mingil ajal kuskil keedetakse mune noorte poiste kuses, mingi komme ja pidi tervisele hea olema. Ma olin kindel et kuskil neid keedetakse, aga ei leidnud. Ju siis polnud see, aga aegajalt pidi käima õhku hingamas et saaks edasi vaadata, mida seal pakkuda on :-) lõpuks ostsime kaks mangot, mille ühe juba ära sõime. Mango oli nii mahlane, et näpuga seda raske taldrikult kätte saada. Aga oiii kui magus :-)
Nii, peale turgu istusime jälle bussi ja ringreis jätkus.

Läksime vaatama kuninga residentsi. Kui mma ei eksi oli tegemist Rama kuuendaga. Aga tegelikult ta on seal kokku viibinud ainult viis kuus ja peale seda see tehti muuseumiks. Majad on lahtised ja täies mahus puidust. Aga kuna õhk siin niiske ja soolane ja kuum ka, siis mädaneb see suhteliselt kiirelt ära ja nii seda siis renoveeritakse koguaeg. Juttu oli seal palju aga kirjutada seda siia ei viitsi, ma arvan et kedagi ei huvita ka Tai kuninga elulugu :-)  aga niipalju ütlen, et seal oli lubatud kuningale peale oma naise ka teised naised :-)
Üldiselt oli koht väga suur ja ilus, mis mulle endale eriti meeldis oli see, et tubadel ei olnud seinu :-) vot see on elu .
Järgmine peatus- söögipeatus. Väike kohalik kohake, saime riisi igasuguste lihade ja kanade ja kastmetega, väga hea söök oli. Kõhud täis läksime ahvide mäele, vms, mingi tempel või asi kuskil möe otsas kus need varastavad ahvid on :-)
Hullud pärdikud ikka, väga naglalt varastavad kui saavad, aga rakulkasid kardavad :-) seal mäel oli meeeeeletu pikk trepp, kus pidi üles ronima, saime üles, saime alla ka ja saime mõned eriti lahedad pildid, panen need üles ka. Ranna piltidelt on seda mäge näha. Rannast rääkides, tagasi hotelli jõudes läksime otsemaid randa, kuna oleme siin napilt hooaja välisel ajal, siis on rannad tühjad(haigelt hea :-) . Suplesime veidi soolases vees ja siis suundusime tagasi hotelli. Randa jalutab siit umbes 5 minutit. Hotelli jõudes tuppa ei läinud, läksime kohe basseini äärde päikest võtma, mõnna :-)
Tänane päev oli muidu suhteliselt soe ja päike paistis ka eredalt. Särk on juba selga päevitatud aga teisel nädalal päevitan särgialuse ka ära. Luban .

Üleüldiselt on olnud väga lahe päev ja nüüd on lennust ka väsimus läinud ja puhkus täies hoos.
Kell on meil pool kümme õhtul ja varsti juba magama ära, kuna homme pean vara ärkama, et natuke seadust rikkuda :-)  mis see küll olla võiks, mida ma teha kavatsen :-)  tead, ma eiütle täna, homme kirjutan
:-)  aga homme hommikul pool seitse sööma, kell seitse kobinad bussi ja sõidame järgmisse kohta.